2/08/2011

wildlife world zoo



















We went to the zoo on 5th of Feb, Saturday morning. I looove zoo since I was very young!

I see the difference between Japanese zoo and American zoo, all animals are normally caged up in zoo and we barely touch them or feed them in Japan, but here except savage animals, they are all free to walk around outside of the cage, people can get more closer to animals, and pet them and feed them too sometimes.very interesting! :)

I had a great weekend with all , including super bowl party on Sunday. I still have no idea about american football though, since people around me were sooo excited, I was kind of excited too lol.
but so far, I am still into soccer more..lol

今週の土曜日、2/5に動物園に行きました。私は小さい頃から動物園が大好きです。
日本の動物園とアメリカの動物園には違いがあります、日本では、殆どすべての動物は、檻に入れられ、
めったに触ったり、餌を与えたり出来ません。しかしこちらは、猛獣以外の動物は、檻の外を自由に歩き回り、人々は動物に近寄り、なぜたり、餌を与えたり出来ます。とても面白いです!

今週末はsuper bowl partyも含めて素晴らしい週末でした。未だ、american footballについて全く意味がわかっていませんが、私の周りが凄い興奮していたので、私も何となく楽しめました(笑)
現時点は、やっぱりまだサッカーの方が好きです。(笑)

1 件のコメント:

エマ さんのコメント...

日本でいう、サファリパークだね!!
いいね!(^^)