2/15/2011

Happy Valentines day












Did you have a nice valentines day yesterday!?
We went to The Cheesecake Factory , It's like cheese cake paradise!!
I've never seen soo many different cheese cakes are on the menu :) very hard to pick one from more than 30 different types of cheese cake. :)
He picked Oreo® Cheesecake , and I picked up Chocolate Coconut Cream Cheesecake :P Both were soooo yummy--!

I had a wonderful valentines day with him. :)) Thanks!

昨日のバレンタインデー、楽しく過ごせましたかー?
私達は、The CHeesecake Factory というレストランに行ってきました。ここは、チーズケーキパラダイスです!!これまで、こんなにも多くのチーズケーキがメニューに載っているの、見た事ありません。
30種類以上の異なるタイプのチーズケーキの中から一つを選ぶのってとても大変でした。
彼は、オレオチーズケーキ、私は、チョコレートココナッツクリームチーズケーキを選びました。どちらも
本当に美味しかったです。彼と素敵なバレンタインデーを過ごす事が出来ましたー。

1 件のコメント:

big brother さんのコメント...

太るなよ。
一緒に過ごせる事は幸せな事だ。。
「おめでとう」言い忘れとった。
ずっと楽しいブログ記事でありますように。
おめでと。。