2/25/2011

our special day 19th/Feb


It was heavy raining all day last Saturday, very rare as Arizona weather. I used to hate rainy day, cz Japan has rainy-season which continue for 1-2months straight, but here, you could barely see "water" except visiting lake and pool, very dry and sunny most days. so I can enjoy rainy days now!

And last Saturday 19th/Feb turned to our special day!! He bought our house, brand new very cute and cozy one! :D and it towards to the small park from front entrance, I look forward to be sitting on the grass and drinking wine soon :)

They just start building lately, it's going to be done in no time. :)

Have a wonderful Friday!

先週の土曜日は、凄い雨が一日中降り続いていました。アリゾナの天気としては、とても珍しいです。
以前は、雨の日が嫌いでした、日本は、梅雨の時期が、1-2ヶ月続けてあるから。しかし、こちらは、湖やプール以外で、滅多に"水"を見れなくて、ほぼ毎日とても乾燥しているので、雨の日を楽しむ事が出来ます。

そして先週の土曜日、2/19は、私達にとってスペシャルな日になりましたー。彼が、家を購入したんです。新築のとても可愛い、心地よい家です。そして、前の入り口から、小さな公園につながっています。
芝生の上に座って、ワインを飲めるのを楽しみにしています。

最近、建設が始まりました、そんなに時間がかからず完成しそうです。 :)


素敵な金曜日を!

0 件のコメント: