7/07/2009

summer flu


I've got summer flu since sunday morning..
When I noticed that I felt dizzy, I already got 38degree fever :(
So... took sick leave on monday and was fighting with myself. it was really nightmare.

And realized I cannot sleep more than 12hours, even though I am always dreaming every morning if I could just sleep whole day..

So I watched lots of movie,tv shows for my distraction and my emotion was really moved , sometimes cry , sometimes laugh, and finally I got freaky movie which made me stay awake for whole night..awww.. XD

Movie!
earth
August Rush
mirrors

so I must sleep earlier tonight. night night!

日曜日の朝に風邪をひいてしまいました。
クラクラするなって感じた時には、既に38度の熱があったんだ。
そこで月曜日、病欠し、ずっと自分と戦っていました。。。マジきつかった。

毎朝起きる度、一日ずっと寝れたらいいのに、、、って切望するのですが、12時間以上は眠れない事に気づきました。

そこで、退屈しない様に、映画を沢山観ました。時に泣いたり、笑ったり、感情の揺れが激しかったです。最後に観た映画はかなり怖くて、一晩中眠れなかったです。あいたたた。

今日は早くねよっと。おやすみー。 今日は七夕!忘れてた。友達のブログみて、ハッとして、窓を開けて空を一時眺めてみましたー。

2 件のコメント:

エマ さんのコメント...

大丈夫ー!!??

よくなったのかな?

夏風邪はしんどいよね・・・

お大事に!!!

Annie さんのコメント...

get well soon, Shinri!