3/04/2011

girl friend



Yesterday was an another beautiful day in AZ, and I went for lunch with my girl friend!
Since I just moved here, I don't know many people yet except family member.
so I am so happy to have a girl friend finally.

She brought her 2boys, 4years old and 2years old, as you can imagine they never stop moving!! :) I wonder where their so much energy is came from... :))

I was thinking it would be good to have a daughter first cz it seems easy to take care of, but it might be fun to have son. :D

We got sandwich and cookies from Paradise, and sitting at Market place.
It was really fun outgoing in nice afternoon.

昨日も、アリゾナはとても天気が良い日でした、そして、こっちで出来たガールフレンドとランチに出かけました。まだこちらに来たばかりで、家族以外は知っている人があまりいません。
ついにガールフレンドが出来て、凄い嬉しいですー。

彼女は、2人の息子を一緒に連れてきました、4歳と、2歳、ご想像通り、彼らは、休まず動き回ります。
あの凄いエネルギーはどこから来ているのだろうか・・・と不思議です。

最初の子は、娘がいいかなと思っていましたが、息子も面白そうだなと・・・。 :D

Paradiseからサンドイッチとクッキーを買って、マーケットプレイスに座っていましたー。
午後の、楽しいひと時でした。

0 件のコメント: